1 April - hellu

hellu sunshines !
Sitter hemma hos Terese helt slut, vi har faktiskt hunnnit med en hel del idag.
Hon mötte upp mig när jag slutat så skulle vi med bussen som vi missade, så hade terese jätte ont i huvudet så hennes mamma kom med panodil. Men terese tycker inte om att svälja så på bussen tuggade hon helt allvarligt talat på tabletten och herregud vad vi skrattade. men hon mådde fortfarande illa, så i älvsjö bytte vi tillbaka till skärholmen och åkte hem till Terese. Synd bara att de var kaos på bussen suck. Så vi somnade typ i soffan när vi kollade på tv. Sen så åt vi och bestämde oss för att åka till skärholmen. Vi har faktiskt shoppan en hel del !
Jag har köppt;
En ny jacka
En klänning
3 jätte söta örhängen
Shorts
Terese handlade;
Samma jacka
Samma shorts
klänningen hade hon redan
3 likadanna örhängen
och två söta trosor !
Gulligt va :)
Jag ska lägga upp bilder sen, promisse !
Efter de gick vi hem till mig packade och nu är vi här, hemma hos mitt andra hem eller hur man nu ska säga de på rätt sätt :) Men men nu ska vi förmodligen surfa lite sen spela spelet som jag tog med, mysigt med en myskväll! Föresten, har ni dragit några roliga skämt idag ? haha lurade min mamma att ja var gravid och hon gick på det :D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0