11 April - galen natt

Hellu alla sweeeetiiiies !
HHAHA jag är på fett bra humör, varför vet jag inte riktigt eftersom jag borde vara helt slut just nu.
Säger bara att denna natt har haft både skratt, tårar och bråk eller hur man nu ska säga det. Och absolut ingen sömn alls. Mötte upp Terese vid nio, vi stod i centrum en timme, sen mötte vi två av hennes kompisar, men jag ville inte sträcka fram handen och hälsa så då drog dem haha ! Så vi åkte hem till Terese, var där en stund sen gick vi ner till söderholm och var med några kompisar, dock var dem inte helt vid liv. Hoppas ni fattar vad jag menar :) Var där till klockan halv två kanske, sen gick vi hem. Hade tråkigt och kunde itne sova. Så vi gick över till Niklas som granne med Terese. Där har vi suttit med Adam och Niklas till 7 i morse. Kollat film och kollat när de spelat, ytterst trevligt ! Sen så skulle Terese och jag åka till hennes simträning, så vi skulle till donken och äta men de var stängt så vi gick till Statol. Sen prommenerade vi till simhallen och så hade hon sin träning med de små. Dock satt ja och halvsomnade lite då och då. Men nu sitter vi hemma hos Terese och har tråkigt, vi ska nog över till Niklas igen, eller så kommer han kanske hit ! Vi ska inte sova förns vid nio inatt eftersom de är skola i morron. Stackars söta lilla oss.
PUSS & KRAAAAAAAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0