12 April - flyttar

Hellu.
Igår tillbringade jag och Terese typ hela dagen hemma hos Niklas inget annat :)
Idag så mötte vi varandra vid simhallen sen drog vi hem till henne, åt sen körde hennes mamma oss till Tullinge. Terese snackade med sin tränare sen så åkte vi till älvsjö och höll Tobbe sälskap. Efter en stund så skulle han jobba vidare och Jag och Tess skulle hem. Hennes kompis Hampus kom och hämtade oss och lämnade av mig här hemma. Så har dagen sett ut. Fick även reda på att jag garanterat ska flytta till Fruängen den 15 Juni. buhu. Ska verkligen utnyttja den här tiden nu i skärholmen !
Måste bara till lägga en sak.
Det pirrar i min mage... (A)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0