13 April - dagens skämmigaste

Hellu alla Michelle lovers !
Har varit i skolan och fyfan vilket härligt väder det är !
dagen har gått jätte bra, hade NO prov som jag kommer torska på. Men men kemi eller fysik kommer inte in i min hjärna så är de bara. Jag älskar Biologi, så jävla intressant att läsa om kroppen och människan !
I alla fall, jag ska berätta en liten busig sak som jag råkade göra idag.
Jag och Tania hade tråkigt så vi gick över till skolgården på andra sidan där de små går. Där finns de ju en klätterställning, så jag började klättra. Så kom de sånt där nät, jag ville ner till gungan, så jag försöker klämma mig igenom, men snubblar, fastnar och sitter fast. Tania stod och asgarvade, de gjorde jag också haha. Efter ett tag hade jag lyckats trycka mig ner och satt på gungan lycklig. Då kommer några små ungar och säger att de ska slå mig på rumpan? hahah så jag börjar asgarva och driva med ungarna, så ska jag visa mina talanger. genom att göra en kullebytta bakåt på den där gungan, så man hänger upp och ner, bara de att min tröja åkte upp och mina leggins ner så alla barnen såg mina fina stringtrosor ! HAHA, lärarna vart inte så glada så jag kastade mig ner och sprang där ifrån, haha ungarna blir kåta redan i 1an !
De var dagens skämmigaste, sen så hittar jag ju alltid på sjuka saker, men inget vi ska nämna i bloggen !
Gjorde klart allting på svenskan, så de är jätte skönt !
Nej nu ska jag gosa med den här katten som lägger sig på tangentbordet för att få uppmärksamhet, kiss <3
Jag och min älskling Terese <3 Snart ska vi bada där igen älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0