14 April - crying.

Vet helt seröst inte vad jag ska göra, nu är allting bara kaos.
Förstår inte vad jag gör för fel.
Jag älskar min Terese mest i hela universum, hon är verkligen en syster för mig men jag vill verkligen att du ska förstå hur lycklig jag är när jag är med N. det pirrar i hela min mage, de känns verkligen som om att jag svävar på molnen. När jag ligger i hans famn så känner jag mig trygg och älskad. Jag mår verkligen bra när jag är med honom. Och det är tack vare dig Terese, du gjorde så att jag träffade honom. jag är så sjukt tacksam över de.
Men efter att du och jag bråkade igår har allting blivit annorlunda. Jag förstår inte varför du inte kan vara glad för min skull, jag är lycklig jag mår verkligen bra med honom ! Snälla Terese du måste låta mig vara med honom.
Vill bara brista ut i tårar, vill inte förlora någon av er två ! En vän kommer alltid i första taget, men de är sådan härlig känsla när jag hör hans namn. Allting bara börjar sväva...
Jag är verkligen kär. Och skulle göra allting för att få allting att fungera.
Vill bara brista ut i tårar just nu, vill verkligen inte förlora någon.
är du min bästavän/syster så vet jag att du kommer acceptera mig&han.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0