15 April - aj mina fötter

God morron, fy fan vad trött jag var igår !
Mötte upp Terese vid sju, hade sminkat mig och hade mina nya skor.
Vi drog till zinken, men sen så fick vi åka tillbaka till honrstull, men när vi går upp så sa han att vi skulle åkt till zinken igen så vi bestämde oss att gå ! Men mina stackars fötter, som inte gått i högklackat på evigheter ! Damn vad ont jag hade säger jag bara, när vi kom fram till zinken så satt vi och kollade när cirka 10 killar och 3 tjejer som var fulla  spelade fotboll, haha ! Riktigt underhållande, sen kom alla till bordet och fyfan vad vissa var fulla andra hade druckit med måtta, självklart drack jag inte :)
1. för att ja inte gillar öl
2. för alkhol är inge bra för kroppen.
haha, duktig jag är ! Vi åkte därifrån vid kvart i tio tiden, då vi gick till zinken tur de hade dött annars. Så väntade jag på bussen med Terese, sen kom jag hem tog av mig skorna och helt seriöst somnade i sängen. Tvättade inte bort smink eller nånting. Nu ska jag fixa klart mig och gå till skolan, men denna gång med platta skor. haha, men är ändå stolt att jag gick i dem i 5 timmar för jag hade dem när jag fixade mig hemma också ! tänkte fotta men kameran var urladdad, sorry !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0