16 April - killar är äckliga !

Fan vad irreterad jag blev inne på gymmet.
De började med att vi hade en stalker där inne, som inte kunde sluto glo.
Sen kommer de in en gammal gubbe med byxorna upp till naveln så pungen hänger på ena sidan, och tro mig man såg hela hans paket ! Både jag och Terese höll på att spy, speciellt när han stod och gjorde något så hela paketet skakade, äckligt. Sen så kommer en annan kille in som leker biff och glor som bara den tills jag frågar vad fan har glor på. usch folk har verkligen ingen respekt längre. Även fast vi är de enda tjejerna inne på gymmet så ska man inte stå och glo som några jävla aper ! Och snälla killar, har man så mycket hår på benen att man inte ser köttet så raka bort de, de är ett gymm inget zoo!
Och när jag och Halima var påväg hem från stallet ställer de sig en kille och visar hela jävla röven för oss?
Träffade även Alla killar i nian, haha vad hände med magrutorna ?
Tjejerna också för den delen, de hade simning !
är så jävla trött på killar som verkligen inte har någon respekt, håll kuken i byxerna och röven innan för byxerna innan jag spyr ner er, raka benen för fan blir äcklad, USCH !
Euw, ungefär såhär ser vissa äckliga människor ut, BLÄ !
Liksom han håller för fan på att förvandlas till hund!?
Nej nu ska jag sluta skriva får fan rysningar

Kommentarer
Postat av: rebecca

hahaha lillevi du är rolig:D

"har man så mycket hår på benen att man inte ser köttet så raka bort de, de är ett gymm inget zoo!" håller med dig faktiskt! men sån tur har inte alla killar apben:P, men dom som har som han har på den bilden borde verkligen raka sig ! eiiuw för mkt hår.

2010-04-16 @ 19:50:58
Postat av: june

hahahahahahaha

2010-04-16 @ 20:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0