20 April - michelle<3morfin

God morron !
Igår var jag så arg att jag började gråta. mamma tyckte riktigt synd om mig så hon hämtade sina tabletter som hon fick när hon opererat sig. jag fick en halv och fy fan vad jag mådde bättre ! Låg och snackade i telefonen hela natten, sen så kunde jag inte vakna i morse för att jag sov ! så jävla skönt att sova ! har ju inte sovit ordenkligt på 2-3 nätter ? vaknade bara en timme inatt ! sen vaknade jag och då var de för sent att gå till skolan. så satt och pratade med denice, har duschat också ! nu ligger vi och solar på balkongen, tog andra halvan av tabletten i morse så jag mår jätte bra ! har inte ont konstant, utan bara när jag gör hastiga rörelser. synd bara att tabletterna är slut nu... fan hur ska jag sova inatt !? får vell tjata lite på mammasen om sömnpiller, hihi (A)
Nej nu ska jag diskutera med moster om mina naglar, kiss <3
(obs tabletterna inehåller rätt så mycket morfin, så om några fick konstiga sms igår vet ni nog varför... )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0