21 April - jag delar med mig.

Hej igen !
Har varit barnvakt precis hela dagen, somnade en stund framför en barbie film haha !
nu är mamma hemma och hon kom hem med två fina presenter till mig :)
orkar inte blogga så mkt så ni får lite bilder eftersom jag har haft tråkigt och tagit runt 100 bilder idag på mig själv, ojdah...
En jätte gullig kjol ! från H&M
Hel vanliga svarta leggins alla andra har gått sönder.
Från gina
Sen hade jag och Jessie tråkigt, så vi roade oss med att fotografera vårat vilda liv.
( för er som inte visste det, så älskar min katt att ligga på min axel, sådär som en halsduk. Hon hoppar alltid upp och lägger sig där och kan ligga och sova där. knäppt men jag är van skulle bli förvånad om hon inte gjorde det ! Haha så nu vet ni varför hon oftast är på min axel när jag tar kort med henne. )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0