21 April - to hot for not, haha <3

Hellu !
Skoldagen gick ovanligt fort, sista lektionen garvade jag så mycket att rösten höll på att försvinna, men men har man sett ett sjukt kuddkrig så kunde man inte hålla sig !
Ryggen är så mycket bättre !
Kommer kanske skriva ett inlägg om dagens utlänningar eller vad man ska kalla dem.
men får se om jag har lust !
har snackat med mina lärare och fy fan vilka snälla lärare jag har !
skulle lämnat in en uppgift i måndags om man inte gjorde de skulle man fått ig.
men ja pratade med läraren och ja måste lämna in den senast på fredag, WIHU <3
Har tryckt i mig en pizza när jag kom hem med lillesyrran och Denice.
Nu är jag barnvakt tills mammsen kommer hem, men min bäbis är inte jobbig.
ska kasta in henne i en dusch så har jag lugn och ro. höhö
puss så länge !
grr... ser brun ut !
Kanske ska sola idag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0