21 April - vaken med tuppen !

God morgon sötnosar !
jag har sovit precis hela natten vilket var sjukt skönt !
Känner mig utvilad vilket är väldigt posetivt.
Idag har jag mycket att göra under skoltiden.
Måsta prata med Christian, Therese & Jesper. Enskilt om några saker.
Jag ska snart ta min tablett, tar med mig en extra till skolan.
Men den tar jag bara om de verkligen behövs.
Annars kan jag få överdos vilket inte kommer sluta bra.
Ja, jag lovar att sluta med tabletterna direkt när jag inte har ont längre !
Men nu måste jag göra mig i ordning, kissies <3 höhö
En snabb bild på dagens. Kör på enkelt idag eftersom jag har sjukt svårt att klä på mig. kan ju inte böja mig, haah !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0