23 April - lång prommenad

hej sweeties !
guuud var jag fryser !
har varit ute på en lång prommenad med Sara, Terese & Tobbe. Ytterstmysigt !
Haha på hemvägen så är de nån idiot som står och visslar. sen hör jag;
M; MICHELLE !
då kollar jag upp och ser en desperat Mona som väntat vid fönstret tills jag ska komma hem, aw älskar dej sötnos min lilla stalker ! hahah hoppas folk fattar att ja skämtar ? fast hon stod faktiskt och raggade på mig ;)
ni får lite bilder puss.
Haha de skulle springa iväg från kameran och Sara ramlar... typiskt !
Jag är värsta paparatzii så ge upp, ni kommer inte undan !
Sara sprang runt och jagade mig och hoppade på mig, vart fan våldtagen !
Haha ser ni min chihuahua i jackan :P
Don't ask.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0