25 April - solig morron

God morron !
Vaknade av att jag hade jätte ont i ryggen.
Det bästa man kan göra mot smärtan nu, förutom smärtstillande som inte får äta längre.. så är de att gå ut och gå. för varje gång jag blir stel får jag ont, eller hostar...
Gick i alla fall på en timmes prommenad med Braun, skönt att få morronsolen i ansiktet.
Nu ska jag börja planera veckan som kommer.
Ska även hoppa in i en dusch, varje gång de blir varmare och torrt så springer jag och tvättar händer, fötter och allt hela tiden ! varför vet jag inte, men kan duscha 2 gånger varje dag. känner mig alltid så smutsig, aja jag ser det bara posetivt ! ändå äckligt med folk som går runt med smuts överallt, blä !
Puss & kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0