27 April - <333

Heej !
Gud jag var så irreterad idag, tills efter lunchen. haha klagade på mattanten, och på två andra lärare. mucka inte med mig när jag är arg ! Fan äter inte bajs till lunch ? ge mig sallad inte fucking fisk !
Sen när vi var klara där så gick jag nellebjörn och tani (mumintrollet) och solade, helt plötlsigt fick jag skratt attack minns inte varför och så hamnade jag sittandes på marken...
har ni märkt vilket underbart väder det är ute !?
Jag bara ÄÄLSKAR det !
halkade omkring i korridoren också för nån hade hält ut diskmedel som jag och tania fick sitta på knä och skura upp ? taskigt ! Jusst nu sitter jag och dunkar musik. så jävla härligt att man fått sluta två timmar tidigare !! är helt kvar med svenska uppgiften, allting är inlämnat ! så skönt att inte behöva plugga ! men nästa vecka är de kaos igen.
Och för första gången känner jag faktiskt att jag inte vill ha tillbaka dig.
JAG ÄR HAPPY IDAG !!!
Jag ska kanske iväg och grilla & picknik med tess :D kolla på solnedgången men min sunshine ! får se hur det blir de med, nu ska ja surfa runt lite och njuta av denna frihet, ÄLSKA SOMMAR <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0