27 April - jag har sagt mitt.

Man kan aldrig få någons vänner, vänner är ingen leksak man ger bort.
Däremot kan man presentera vänner för varandra.
jag har absolut inte tagit dina vänner.
Bara passat riktigt bra med dem och själv blivit nära vän med dem.
Jag kallar inte de att "sno någons vänner" du kan inte anklaga mig för att de slutar höra av sig till dig !
Jag orkar inte bråka med dej, varför kan du inte bara hålla dig till vad "bråket" egenligen handlar om ?
Jag är inte arg på dig, bara grymt besviken över dina val.
Killar kommer och går, vänner kvarbestår.
Men du kommer att inse det sen när du inte har några vänner kvar och han stuckit.
Jag tycker inte att jag har gjort något fel bara sagt min åsikt.
Alla har rätt att säga vad de tycker och tänker, och jag tycker du bara är med honom.
Har inte träffat dej en enda gång själv på snart 3 veckor, om man inte räknar när vi varit hemma hos honom ?
Men liksom, allt handlar om honom.
Jag då ? vart förvsann jag ?
tydligen duger man inte längre, jag hatar att vara andrahandsval.
Där går min gräns och du har precis paserat den.
Då säger jag helst Tack och Hej.
Precis vad jag gjorde.
om du nu vill fortsätta slänga skit på mig och utveckla detta är de upp till dig.
Jag har sagt mitt.


Kommentarer
Postat av: terese

HAHA, du Michelle, du ska inte säga någonting!!.. När du var tillsammans med alla dina killar så lämnade du mig, och när dom stack så kom du till mig, okej jag gjorde fel, men vadå alla kännar en andra chans .. Och jag vet själv att jag bara har varit med honom, men vad ska jag göra?? Jag gillar ju honom .. Och om du nu vil umgås med mig, så kan du ju säga till mig att du vill vara själv med mig, och boka in en dag, för du vet du dåligt med tider jag har med all träning och skolan och allting!! Och du har ju inte tid hela tiden heller .. När du säger att du inte orkar göra någonting, så kommer en av dina skolkompisar hem till dig, och ni går ut och har skoj!! Det känns riktigt dåligt .. Men om det är såhär du vill ha det så vist, då kan vi ha det sähär.. Men jag vill inte ha det såhär, för jag vill ha dig vid min sida, detta bråket är ett värdelöst bråk som vi inte borde fortsätta, vi borde sätta oss ner och prata om allt, och bestämma vilka dagar det bara ska vara du och jag!!..

2010-04-27 @ 21:35:13
URL: http://tessiiesk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0