29 April - god morron !

God morgon !
Jag ska egentligen inte sitta hemma men mina special K nu, men men jag kunde verkligen inte komma upp ur sängen ! det var som om att den höll i mig, fast jag tror inte läraren går på de så de får bli det gamla vanliga "min väckar klocka ringde inte " eller " shit trodde de var onsdag " eller " jag försov mig " haha alla funkar preciiiis lika bra :D
Igår så var de faktiskt en jätte mysig dag, gick till tema kvällen och hade sminkat mig, jätte skönt faktiskt att slänga på lite mascara och eyeliner. vi kollade på bilder och på vidiosar som de klippt ihop från skidresan, guud vad jag skämde ut mig ! det började med att de zomade in mitt ansikte när vi hade åkt 8 km längdskidor på typ 1 timme bara, alla var helt slut så säger läraren; så michelle hur var det ?
michelle; det här är ju fucking människoplågeriii! Haha så ser jag helt död ut, ! usch så skämmigt att alla i åttan såg det XD sen så höll heradi på att filma en massa innan vi skulle åka tillbaka till Stockholm, så  jag vart irreterad eftersom man var ju så pass sliten så jag sträckte upp mitt fina ful finger åt kameran haha !!
Japp så kan det gå ! Sen vid halv åtta var de klart, men jag Narin, Tania & Janica gick till skärholmens centrum och skulle banka in pengar på mitt kort med atomaten funkade inte. Så jag gick hem i 10 minuter sen bad mona mig komma över. hon bor ju typ 3 minuter ifrån mig, tror de är 8 portar ifrån mig. Så vi satt hemma hos henne och läste lite bloggar och diskuterade med te. ytterst mysigt ! Nu ska jag ladda över bilder med kameran <3
Här har ni sockertoppar !!
Haha, don't ask.
Bara för att min bäbis är kort !
gårdagens kvälls oufitt.
Söta Camme & Perrsika !
Det får duga ! PUSS HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0