29 April - ska vi hångla ? (A)

Hejsan alla sötnosar !
Orkar inte sitta vid datan och tönta mig när jag har plugg att göra.
Jag ska kolla igenom engelska häftet flera gånger och lära mig orden.
Sedan ska jag göra nästa uppgift.
Suck att man har två olika engelska lektioner i morron,
två helt olika test. Kommer säkert blanda ihop allting.
Det kommer bli en deg som läraren får baka ut till en fin kaka.
Haha, vilket humor man har !
Gympan gick otroligt bra idag. Joggade runt och klarade nästan allting ;) DUKTIGT !
Ska kolla om jag har TV4 Sport här hemma annars skiter jag i att kolla.
En kompis spelar nämligen i tv idag, men men jag är inte så förtjust i fotboll.
Så de får isånnafall bli en vädligt undantag om jag ska bänka mig framför det?!
haha hejdå alla söta människor där ute i världen <3
Ska vi hångla (A) ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0