4 April - skriver av mig

Jag är så jävla ledsen, vill bara sätta mig i ett hörn och gråta.
vill få ut allting som sitter fast.
Man ska alltid leka parfekt, man ska alltid förgå som gått exempel. det är svårt att alltid vara den bästa. Jag är bara 14 år gammal, vill inte växa upp för fort, vill fortfarande sitta och leka med barbie dockor, och springa runt näck utan att skämmas. Vill kunna njuta lika mycket av livet som jag gjort, men de går inte längre. Man har aldrig tid för en riktigt fritid. Anntingen är de skolan eller nånting helt annat. Finns de ingen dag då man bara kan ligga och kolla upp i en vägg ?
Det känns som om att hela min kropp går i bitar, får bara ondare och ondare för varje dag. Jag är så himla nervös. Jag har aldrig varit alergisk emot någonting, aldrig. Har alltid önskat att jag skulle vara lite allergisk så man kan tycka lite synd om sig själv, men den senaste tiden har jag fått lite sådär små ont av mjölk, fast endast när jag bara druckit det. Men nu de två senaste månaderna har jag varit extrem. Bara för lite ost så ligger magen och bubblar och jag mår illa, får huvudvärk, all energi försvinner, blir yr och allting blir bara skit. Jag är så jävla rädd just nu att jag kanske är laktosintolerans. Får en tår i ögat av bara tanken. Jag kommer bli låst. Kommer inte kunna är Ben&jerry, kommer inte kunna äta choklad, kommer inte kunna äta vissa godisar, kommer inte kunna äta de som inte finns som laktosfritt. Jag tycker de här är jätte jobbigt. Jag vill verkligen inte låsa mig nu, vill leva livet ha kul precis som alla andra.
Jag är rädd, jag är rädd att jag aldrig kommer kunna lämna dig ur mina tankar. Jag är rädd för att gå vidare, en gång har det inte funkat, kommer de funka den här gången ? jag är så osäker. Vill inte såra, men vill ändå inte såra mig själv. Vet inte om jag klarar det, vet inte om jag klarar av att försöka igen. Har de gått för långt ? Är de försent att säga nej ? Jag vet ingenting längre, är så jävla rädd. Förlåt hoppas du inte tar den här texten på fel sätt.
Jag faller, men ingen fångar mig.
Håll mig hårt eller släpp mig helt.
Åh vill bara sätta mig och gråta med det går inte, vill skriva så mycket men mina händer sätter stopp.
skrev lite i alla fall som behövde komma ut.
Make me happy...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0