5 April - vakna ?

Hejsan alla sötisar, hoppas inte ni har haft en lika trist dag som jag har haft idag.
Har bara legat ner hela dagen och kollat film.
har bara vart ute med braun 2 gånger, lillebrosan tog över de andra 3 gångerna.
Sjukt skönt !
Jag får det nästan alltid lyx när jag är sjuk, för jag blir faktiskt sällan sjuk. Men när jag väl är sjuk så åker jag oftast på något stort. Den senaste tiden har jag blivit sjuk ovanligt många gånger, konstigt. Sitter i alla fall och dricker te, jätte skönt för stackars halsen ! I morron blir de sooovmorron för alla jobbar och alla barnen är i skolan/dagis. Och jag har ju världens härligaste hund som sover hela nätterna med mig, ändå till klockan tolv. Och han har precis bajsat så han behöver inte gå ut tidigt. Men måste springa ner till skärholmen centrum vid halv två tiden då jag ska prata med Doctorn. Det är inte 100% säkert att jag kommer ta alla tester i morron, vet inte om jag ska vara glad eller ledsen över det. Är bara lite nervös, börjar nog skaka när jag kommer dit. men min älskling terese kommer sitta där och hålla min hand. Vet inte riktigt hur många prover det blir, men ni får all info sen när jag är klar.
Nu ska jag nog surfa runt lite och sen lägger jag mig oh sover i vardagsrummet, eller får se faktiskt.
Nej nu orkar jag inte blogga mera, ska knarka lite alvendon nu det mildar upp min huvudvärk.
Kiss
Åh gud vad jag saknar min rottis :(
Loca, jag och Nike :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0