6 April - nu är de gjort !

Hej alla sötnosar !
Först och främst vill jag bara börja med att säga att jag förtjänar en stor aplod :)
Känner mig så sjukt stolt, jag är så duuuktig !
Haha ska berätta om dagen nu !
Mötte upp Terese vid 1 tiden, vi fixade lite saker sen gick vi till läkaren, fick sitta där 20 minuter.
Läkaren pratade länge med mig, fick göra massa olika tester som att dra i hennes hand, kolla runt, och en massa annat skoj. Det gick jätte bra, och väntar på resultaten. Jag fick göra dessa saker för att koolla att allt i mitt huvud stod rätt till, vilket de gjorde. Så är jätte nyfiken för att veta varför jag har illamående, huvudvärk, mag ont osv..  Vi var inne hos läkaren en halvtimme. Sen skulle vi ta blodprov. NÄr vi satt där inne i väntrummet började jag bli nervös, satt och darrade lite smått. Sen när jag skulle gå in, satt hon och klämde på min arm ett långt tag, sen när hon tog fram nålen fick jag verkligen panik anfall. Där började jag svettas som bara den, vart jätte yr och började gråta jätte mycket, haha ! Terese höll min hand och torkade mina tårar, gulligt. Efter typ 20 minuter så fick nåla åka in. hon tog cirka tre rör, aj säger jag bara. Det gjorde jätte ont ju ! och jag fick inget klistermärke, jag tycker faktiskt att jag var duktig :(
Sen så fick Terese vara med mig i ungefär en timme för jag var fortfarande i chock tillstånd så jag kunde svimma av precis när som helst. Efter ett tag åkte hon hem och jag kollade film.
Har precis lämnat Braun och så solade jag vid åtta tiden, jag har faktiskt blivit riktigt brun!
Men nu undrar säkert många om jag var laktosintolreans eller inte.
Hon sa till mig att jag inte ska äta mjölk och att jag skulle ta prover för att kolla VARFÖR jag var laktosintollerans. Så svaret är alltså, JA. Jag är laktosintolerans.
Mitt nya liv.
(den rosa har jag hemma och den är sjuuukt goooood!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0