7 April - bildbomb 2

Åh jag mår fan inte bra !
Har dunder huvudvärk och känner mig inte frisk någonstans.
Ska verkligen utnyttja morgon dagen till att bara ligga och tycka synd om mig själv.
Gud vad jag älskar lov, så härligt.
Dock inte när man är såhär sjuk, men vad ska man göra då ?
Åååh, tycker så himla synd om mig !
Vet att de börjar bli tjatigt, men sådan är jag när jag är sjuk.
Nej nu ska jag chatta lite sen ska jag lägga mig ner och försöka kolla på en film.
Bara nyser och nyser, :(
Älskar inte nii också gamla bilder ?
här kommer lita söta bilder
jag måste bara erkänna att Rebecca är en av mina vackraste vänner!
Som sagt, de gäller att bjuda på sig själv !
Alla har haft sina "dåliga" tider.
HAHHA fan vad jag skämt ut mig vissa stunder, men som sagt.
Lev bara ditt liv :)

Kommentarer
Postat av: rebecca

aw va gullig du är, du är mkt finare än mig gumman!

Där hade jag inge smink och var en blekfis:P<33

2010-04-08 @ 00:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0