7 April - Sjukare

Hej sweeties !
Åh jag är så irreterad på mig själv.
Efter blodprovet igår mådde jag hur bra som helst, så både jag och tess trodde att jag fick en panik-förkylning eller vad man nu ska kalla det. Men hade fel, har haft feber hela dagen, och hostan är mkt värre. Som mamma sa, man blir sjukare av att sola solarium för alla bakterier sprider sig, och hon hade rätt. Aja. nu är jag ett steg brunare och jag ska sola på fredag också skiter i om jag blir dunderförkyld brun ska jag bli så är det bara !
KOm hem för en liten stund sen, har varit hos R och så har jag tjockat mig på donken.
Bara tagit de lungt idag, ganska skönt faktiskt.
Men ja ska berätta en liten rolig sak, idag när jag skulle lämna in några prover så var jag tvungen att gå tillbaka till Labratoriumet, redan då vart jag nervös även fast jag inte skulle ta prov, kunde inte sitta ner och jag började svettas. Mina prover vart INTE godkända ! Så jag får göra om allt, ÅÅÅH ! haha men när jag gick ut därifrån så rann de svett över hela ryggen, nervös kallas det :) Hatar sprutor så är de bara i morron måste jag tillbaka dit igen, stackars lilla söta mig. de känner till och med igen mig där nu :P(A)
Nej nu ska jag nörda mig, kiss <3
(ingnonera min fina mens mage.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0