8 April - bildbomb 3

Bara för att jag älskar de så måste jag fortsätta !
Ännu en bildbomd, men vad fan, finns det något härligare än att sitta och titta på när man var liten & galen.
Inte för att jag inte är galen nu då, men men höhö <3
Den 23 Juli är den här bilden exakt 2 år gammal !
Shit asså, saknar löshåret, fast dock skulle ja ha plattat de nu. HAHA
Foppa tofflor, haha har ftr kvar mina !
Frankrike <3
Gullig man är asså :)
Herregud säger jag bara, skämmigt!
Söta lilla jag !
Barbie & Prinsessan
Extra kärlek till Rebecca1
HAHA kom aldrig och säg att ja inte bjuder på mig själv, Jag och älskling Terese!
Jag och min solstråle, Dania <3
Hahahah nu har ni fått en massa bilder och nu måste jag göra mig i ordning, Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0