8 April - har tråkigt

Bästa veckodagen: Det måste nog vara anntingen Fredagen eller Lördagen
Humör: Räknas sjuk som ett humör ?
Favoritgodis: Surt & Laktis.
Är det nåt du absolut inte äter: Mjölk (får ju inte äta/dricka det), oliver, svamp, är inte så förtjust i fisk men de går ner, äpple, och en lite mer som jag inte kommer på just nu!
Musik just nu: bubblande mage för att ja ätit keso.
Favoritsaft : hmm... Måste nog vara jordgubbssaft, speciellt på somaren !
Dagens längtan: Efter sommar och efter R
Hur många kuddar sover du med:
3 eller 5
Spelar du nåt instrument: Nej tyvär
Dagens frisyr: trassligt, okammat, otvättat. de duger nog med information.
Har du några homosexuella vänner: inte vad jag vet, hoppas jag har !
Ser du på kärleken som ett misstag: Absolut inte
Bio eller promenad: Prommenad i solnedgången, gud så romantisk jag låter.
Dagens borde: Duscha, snyta mig, sova.
Snarkar du? Nej, men pratar i sömnen.
Rädd för insekter? Spindlar, ormar och sånna där äckliga slajmiga saker ja !
Det här är jag bra på: gud vilken svår fråga, vet faktiskt inte. Har inte funnit passion än.
Vad vill du jobba som? Vet jag faktiskt inte heller, som sagt har inte hittat min passion än !
Chips eller godis? Ingenting, mår illa av båda två.
Skriver du dagbok? Japp, både på internet och en vanlig dagbok.
Har du tatuerat eller piercat dig? Var nånstans? jag har 4 piercingar, tungan, naveln och öronen, ska nog tatuera mig snart :)
Hur många syskon har du? hmm... ska räkna. 4 hos pappa, 2 hos mamma tror jag.
Är du rädd för blod? Nej, men jag är rädd för det som skapar blodet, eller hur man nu ska förklara. som tillexempel sprutor, knivar och sånt !
Anser du att du är stark? mm.
Röker du? Absolut inte
Snusar du? Absolut inte.
Använder du knark? Räknas Ajax, HAHA ?!
Kaffe eller te? Latte <3
London eller Paris: Älskar båda platserna !
Favoritfärg: turkos, rosa, svart, vit.
Född: Under sommaren
Nationalitet: Sverige i mitt hjärta, lalalalaa....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0