8 April - köp laktosfritt tack !

God morgon alla söta människor, jag är fortfarande jätte sjuk.
Finns ingenting att göra när man är sjuk förutom att ruttna.
Ska nog kolla lite kläder, skor och sånt. Då blir man genast på bättre humör.
Vaknade inte för så länge sen, halv ett skönt att sova ut.
Idag måste jag ner och lägga in en massa pengar till Denice.
Är man världens bästa systerdotter eller ? Självklart :)
När mamma kommer hem ska jag nog få iväg henne till affären för att handla frukost till mig.
Mår verkligen inge bra av att börja dagen med mjölk.
Nu får ni en bild för nu ska jag nörda mig en stund sen måste jag ner i centrum, även fast jag är sjuk.
jobbigt.
Daniel och jag.
Saknar den tiden du var som min pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0