10 Augusti - sjukhus ida

Hellu suckers !!
Usch vad ja sover mycket ?
somnade 21.00 igår och hade jätte svårt för att komma upp nu... är de nått jaa är bra på så är de faktiskt att sova mycket, för mkt... men jag är uppe och de är huvudsaken för ja har piss brottom...
ska nämligen ta tåget som går 44. jag sitter i linne och trosa :D men måste äta min frukost i lung och ro. för er som inte vet vad ja ska göra idag så ska ja iväg till nått sjukhus i rinkeby för att prata om min mage. sen ska jag möta upp min ÄLSKLING diana så ska vi hämta min vovva ! usch så jag saknat henne.
haha jag har sprungit runt och dansat hela morronen precis som ja brukar göra.
ni ska få en video sen när ja dansar vid en stripp stång och en video när ja tatuerar mig.
men nu ska ja trycka i mig min halftäckliga fast nyttiga frukost.
nämligen banan smothie...
'haha puss
love u babe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0