11 Augusti - detta visste ni inte va ;)

Visste ni att...
Sebastian E var min första kille som jag vart kär i, eller den enda jag vart kär i.
Han var verkligen en av världens bästa killar, fanns alltid för mig... Kommer aldrig att glömma honom för han hjälpte mig genom en riktigt svår period. Han är den enda killen min mamma verkligen tyckt om och ja, sebastian var verkligen en stor del i mitt liv ! Och glad som jag är så är vi fortfarande bra kompisar och pratar dagligen, de visste ni inte va ;) Det är jätte många som tycker att ja ska bli tillsammans med honom igen, men båda har gått vidare, båda är två helt olika personer nu. Vi passar inte som ett par längre, men han kommer alltid att vara min lilla sötnos i mina ögon ! hur mycket han än lyckas i livet, hur många tjejer han än gifter sig med så kommer jag alltid att se honom som min lilla mes ;)
Jag var heelt förstörd hur länge som helst efter att vi gjort slut, men känner nu att de var bäst. för evig kärlek finns det inget som heter. Men jag saknar faktiskt min gamla söta sebbe som bara brydde sig om mig. nu har han växt upp och blivit en sån där odräglig liten skitunge som man ba vill dunka huvudet i en vägg och skrika "väx upp förfan". men som vi sa i telefonen igår "alla har sina perioder".
aja han kommer iallafall alltid vara min gosigos. och innerst inne så är han en riktig nallebjörn, han finns fortfarande för mig och de är jag enormt tacksam för <3
Puss på dig Bebbe !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0