11 Augusti - Loca är äcklig, haha !

Hellu bajbys <3
har precis ätit min frukost :) den var jävliiigt goood, bröd med smör & salami sen ett glas med apelsinjuice ! allting var självklart mjölkfritt men de smakade precis lika gott :) ska nog ta mig en till smörgås ;)
tänker inte smaka på den där sojadrycken eller den där solhavre. usch namnet låter liksom också äcklikgt ??
nej nu ska jag göra en smörgås och lägga mig oh glo på tv.
Haha ja vaknade mitt i natten av att Loca pruttade, när ja satte mig upp så kommer de pruttar efter pruttar och hon tittar på mig och ja ser hur hon skäms, sen helt plötsligt kommer en jätte rap från henne och ja kunde inte låta bli, så ja brast ut i skratt då fattade loca att de var nått roligt så hon la sig på mig och pussade mig så mycket att ja vart helt blöt. HAHA ni skulle bara höra hur de lät asså, ja öppnade självklart fönstret sen somnade vi sked med varandra.
Vet att du snart kommer försvinna, men de är inget jag vill ha på tanken. för du betyder något enormt för mig, gråter nästan av lycka av att ha dej bredvid mig... finns ingen finare hund än dig Loca <3
Älskar dej riktigt mycket !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0