12 Augusti - livet leker

god morron !
vaknade på helt rätt sida fick ett sms som förklarade en hel del och gjorde mig glad ;)
haha, att ett litet sms kan ändra hela ens dag, well :D
igår var ja ute med diana på en prommenad, och vi slog vad, jag skulle ragga på varenda kille som jag såg... de gick bra och de flesta gick därifrån med ett leende på läpparna men sen kom de en kille då jag tröttnat på att säga nått så ja höjde handen och skulle göra "give-me-5" vi gjorde de sen gick jag, men han började gå efter och försöka prata med oss på engelska så kommer han jätte nära mig och försöker hålla mig i handen då stannar jag och skriker; Ursäkta men vad fan vill du ? om ja var du skulle ja inte komma så jävla nära för hunden kan bli aggresiv...
haha han ba; oooj ursäkta mig mycket så.
sen gick han och ja och diana kunde inte låta bli att asgarva !
diana tyckte ja var konstig för att ja ställde mig och dansa mitt i centrum, wtf orka bry sig om omgivningen, livet leker spela seriös är INTE min grej skämma ut sig är bara kul :D.
Men ser att ja börjar bli torr, så ska smörja in heela kroppen nu, måla tånaglarna, och ha sån där myspys dag.
hångla med hunden måste också göras, min älskade Loca som la sig på mina kuddar inatt den lilla jävlen haha.
ska förmodligen på prommenad med Sebastian P senare också, mmm mee like;)
puss & kraaam
(detta var gårdagens första outfitt... sen på kvällen hade jag korta shorts och ett kort linne med jackan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0