12 Augusti - visa boobiisarna

Kommer ni ihåg dagen innan ja skulle åka till cypern allesammans ?
När jag var med Diana och Gabbi, när vi rökte vattenpipa ?
Haha iallafall... när vi satt på tåget så var de en skit snygg kille som satt och glodde på mig. jag blev irreterad och drog ner tröjan, hade självklart BH på mig. Men i allafall, sen så gick gabbi till honom och pratade efter en stund slutade det med att han satt bredvid mig ? vi började prata och ja skämdes som bara den... men vi bytte i allafall nummer och nu har vi pratat varje dag sen ja kom hem till cypern. ikväll ska jag ut på en prommenad med honom, japp, så kan man också ragga :D
"sen åkte vi till vårberg så satt de en snygg kille på tunnelbanan, gabbi går fram och de slutar med att han sitter bredvid mig och jag får hans nummer ! Haha han ber om mitt nummer men ja sa att ja skulle smsa honom inatt :P Han var 91a me like !"
HAHA så skrev jag den dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0