13 Augusti - bloggar suger hästballe

Okej nu kan ja inte hålla detta inom mig längre.
Jag brukar inte vara den personer som hänger ut folk eller liknanden, jag håller oftast tyst om jag tycker något negativt om nån eller något. men nu klarar ja inte av detta längre. seriöst vad fan har hänt med bloggvärlden ? Var är alla galna fjortisar som skriver om hur mkt smink de har på sig, eller skryter om hur många de har strulat med på en kväll ?? vart är de bloggarna där man verklikgen NJUTER av att läsa !? Jag läser faktiskt få bloggar för ja tycker alla bloggar har blivit så jäävla tråkiga, alla skriver om precis samma saker "fint från gina" eller osv... om vi nu vill hitta nått fint från gina går vi vell dit och kollar ? sen har "modet" blivit som baken, jag HATAR när man går med jeansen ända upp till naveln sen med en tröja under, fine de är snyggt på vissa men faan heller när människan får cameltow ? åååh jag är så irreterad, små 11 åringar sitter och skriver om hur de har tagit en bild, ho fucking cares ?!
vem fan är de här ?
hon kan inte vara mer än 13 år gamal, var ett barn istället för att sitta och skriva om vad du nu skriver om.
jag hatar jävla foto bloggar där de zomat in en spindel, ja tror alla människor har sett en spindel, om vi inte har de söker vi på internet. ååh ja är så jävla irreterad !
bloggar är uttjatat och överdrivet.
jag läser mina kompisars bloggar sen läser jag;
paow, dessie & kissie, bexury och falsksanning.
inga andra bloggar.
nej nu ska jag ut med hunden, blää säger ja bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0