13 Augusti - igår & idag

Så nu är jag hemma och väntar på nån instalatör eller hur de nu stavas :)
Igår mötte jag upp Diana vid 22 tiden, vi gick till Gabbi och gabbis strippade lite för mig sen gick vi vidare. prommenerade till Vårberg satt och flummade vid busstaionen och ja sjöng såå vackert. Sen kom Sebastian och hans kompis, vi går och lämnar av Diana, men påvägen blir jag arg på Sebastian och de slutar med att ja och diana går ifrån dem. Sen när ja lämnat Diana skulle ja möta upp Sebastian men jag ser att de är samma sak igen så jag går förbi honom och han frågar vart jag ska då svarar jag drygt "jag ska hem, talk to the hand". sen går jag.
Så jag går och sätter mig på en bänk. jag tror jag satt där i en halvtimma var så jävla förbannad satt där och bara glodde rakt fram. efter en låång stund så mötte jag upp Sebbe igen, men nu var vi själva. vi löste problemen snabbt och drog till ett dagis där vi satt och pratade. Haha han har sjuuk humor asså!
Sen fick jag nått ryck så ja tog en näve med löv och kastade på honom, och de slutade med att vi sprang runt och kastade löv på varandra, han tog tag i mig höll om mig och gnuggade en massa löv i miktt ansikte då vart jag förbannad och hoppade på honom och förstörde hans frisyr. Haha sen höll vi på så ett tag tills båda satte sig helt leriga och började prata igen. vid 2 tiden började vi röra oss hemmåt.
Soomnade vid 3 tiden, men gick upp vid 7 för att rasta hunden eftersom hon vägrade baajsa under naatten. sen somnade ja vid 9 och vaknade av att pappa ringde 10. sen diirekt när ja somnat ringer denice och säger att jag ska vara klar klockan 11. så stressade upp och fixade mig. så kom Christoph och hämtade mig så åkte vi in till stan och kollade klänningar. om hem för 20 minuter sen. nu har den där killen kommit som ska fixa vår tvättmaskin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0