13 Augusti - tröööött

Heelluu sunshines, usch är pisstrött just nu skulle lätt kunna lägga mig och sova nu..
Men nope, har saker att göra hinner fan inte sova !
Ska nog hoppa in i en dusch nu, smörja in kroppen och slänga på en ansiktsmask.
Här får ni en rolig konversation som jag och Sebbe hade igår;
Jag; Tönt jag har större muskler än dig
Sebbe; spänn då (han tar tag i min arm)
Jag; Nej min jacka kommer gå sönder om jag spänner, vill inte skrämma dej.
Sebbe; HAHA, känn på mina.. (jag känner)
Jag; Okej... jag ger upp.
Sebbe; Bra där herkules.
Hahah sen efter de har han kallat mig herkules ?

Kommentarer
Postat av: Malin

Tattoo´n blev grym! :)

2010-08-13 @ 23:56:00
URL: http://imsugar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0