15 Augusti - så jävla lyckat

God morron solstrålar !!
ÅÅh vilken lyckad kväll de blev igår asså, vill tillbaka...
Sara hänkade på men Rebecca hoppade av i lilje, synd gumman :(
När vi kom fram gick vi runt lite vi såg bland annat, amir, per robin & rosanna. och en massa andra, i slutet så nyper sara en kille i rumpan och de slutar med att han frågar om vi ska med till kajen, självklart hängde vi på. så satt vi där med Erik, Rikard & Oskar, säger bara snygga killar. vi snackade om allt möjligt och de trodde ja ljög om att jag var 15 ? haha ! sen drog vi till studsmattorna hälsade på fjortisen och hans norksa tjejer. sen satt jag i Rikards knä, vi höll hand osv. hade de jätte mysigt faktiskt, sara tyckte vi var jätte gulliga ihop och hon passade PARFEKT med Oskar kan jag säga er. så gick vi till 7 eleven för att oskar skulle köpa cigg, stod där i rikards armar och bara njöt.
sen när vi är vid tunnelbanan säger rikard;
R; vi har betett oss som om att vi är tillsammans nästan hela kvällen men jag har inte fått någon kyss..
så ja ställer mig på tå och kysser honom. har ni tänkt på hur romantiskt de låter ?
sen när vi satt på tunnelbanan smsade jag och sara dem vi skickade precis samma sms, och de skrev också samma haha :) Jag kommer träffa Rikard igen de är ja säker på eller de har vi redan bestämt. sen har oskar lovat att vi ska få bada i hans Jacuzzi ;)
Nej nu ska ja göra mig i ordning ska till mormor puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0