16 Augusti - måndag

Hej sötnosar, åkte till mormor igår, somnade en liten stund på bussen.
när jag kom fram var de sjukt mkt hundar där... över 60 st och då över driver jag inte. satt mest och pratade med Bosse & Frejan om midsommar när Lisbeth spydde ner Bosses "buss" haha !
Senare mot kvällen gick jag och la mig i friggan med Nora och somnade.
Idag gick jag upp vid tolv, å frukost och pratade med mormor och marie som kom om allt möjligt. sen satte ja mej på den eviga bussen och åkte 2 timmar till Karlaplan för att träffa Stekaren Richard som jobbat HAHA ! snyggingen hade kostym ;) vi tog en prommenad runt hummelgården tror jag det hette. sen satt vi i en parkbänk och pratade. det var jätte mysigt faktiskt och vart jätte ledsen när vi skildes åt... tiden gick faktiskt för fort.
Haha han fick reda på att jag hade en blogg och han ska tydligen försöka hitta den. tror ni han hittar hit ?
Snart kommer Diana då ska jag gå ut på en prommenad med henne, sen skulle stekaren ringa.
i morron ska jag sola solarium !
puuuuss
stekare, i told you....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0