17 Augusti - gamla goda tider med barbie

Saknar våra gamla galna tider...
Barbie & Prinsessan <3
Nyår 2008/2009 när vi sminkades oss i 3 timmar
På SMC, den gången jag hittade dej på toan med *****, de gångerna vi stått och dansat till våran låt där
Innan vi åkte till Åkersberga påä våran misslyckade "dejt", när jag körde på grodan med fyrhjulingen, har fortfarande skuldkänslor...
Nyår 2008/2009 Innan vi skulle dra ut, när vi kysstes i mitten av alla fyverkirier olch raggade upp killarna.
Vår fjortiskväll när vi satt framför pea "live cam" och sög på kondomer, när vi dansade runt och sov i string, när vi ramlade ner från sängen och slog i huvudet, när jag skaffade mig en låtsas kuk...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0