17 Augusti - miss pluttisen

Heej sötnosar !!
Kände mig jätte hängig innan, mår fortfarande lite konstigt men de kan bero på vädret.
Åkte iallafall och solade 25 minuter så känner mig lite fräschare nu :)
Håller på att tvätta i tvättstugan så man har lite rena kläder, sen ska jag nog städa i rummet, vika kläder, sortera in alla kläder, skölja av kroppen och sen soova ! Har absolut ingen aning om när vi börjar imorgon, tror det är klockan 9. Men vi tjejer funderar på att komma 13, höhö. Får se hur vi gör med det. men upp tidigt i morgon blir det iallafall. Saknar min pluttis jätte mycket. Ska nog träffa honom i morron när han jobbat klart.
Nej nu ska ja visa bilder på pluttisen för lillebrosan så han får dömma lite, puss <3
det handlar om att bjuda på sig själv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0