18 Augusti - kärlek...

Hellu lovers !
Kom typ precis.
efter skolan kom jag hem surade en stund och somnade förbannad... råkade skicka iväg ett onödigt sms till min bebis <3 föörlåt sötnos !! Han åkte iallafall hit så vi gick till en gunga och låg och "möss"(myste).. finns inget bättre än att ligga i dina armar... Har nog aldrig mått så här bra med en person. Jag vet att du läser det här Richard jag tycker om dig något enormt även fast jag kanske inte alltid visar de. Men du får verkligen hela min kropp att smälta.
Nu sitter min pluttis på tunnelbanan påväg hem, saknar dej redan.
Det är det här som är det jobbiga med att tycka om någon,  man saknar den något extremt.
Nej nu ska jag sluta deppa och äta upp mina jordgubbar.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0