18 Augusti - sommarlovstest

-Har du druckit tills du spytt? Tyvär, ja.

-Sårat någon? Inte vad jag vet, hoppas inte det.

-Förlorat en vän? Japp, (tack gode gud)

-Träffat nya människor? Japp <3

-Kysst en främling? Haha, främling och främling... räknas 3-4 timmar ?

-Tagit droger? Nej och skulle aldrig göra det.

-Haft en sommarflört? Nja, de kan man vell säga.


-Gråtit? Japp... När jag sov på toaletten grät för att jag inte ville spy, haha.

-Skrattat tills du kissat på dig? Haha, nej men tills jag lagt mig ner på marken och asbölat.

-Tältat? Skulle ha gjort, men de blev inte av. Nästa sommar :)

-Varit vaken en hel natt? för många nätter...

-Solat? Ooohja !



Badat? Självklart

-Haft ett förhållande? Nope


-Gjort dig riktigt illa? klämt fingret 2 gånger så de blivit blått... inte nice.


-Gjort några nya percingar/ tatueringar? Oh yeah baby



-Läst en bok? 3 st

-Skickat fel sms med flit? Haha, självklart !

-Suttit vid datan en hel natt? Japp, nattgibb vettni :)


-Näckat? Haha ohja...

-Solat naken? räknas toppless ?

-Fått utegångsförbud? Nej är ju mammas lilla flicka :)

-Sagt "jag älskar dig" och menat det? Till mina vänner, ja.

-Sagt "jag älskar dig" och inte menat det? Skulle jag aldrig göra.

-Varit i slagsmål? med en mygga, ja. haha (myggan vann dock...)

-Pussat någon utav samma kön? Kysser & hånglar alltid med älskligen Sara.



-Sjungit högt på ett berg? Haha det gör jag alltid.

-Kysst någon i regnet? Nope


-Kysst någon i skogen ? Haha har gjort men inte den här sommaren.

-Kysst någon du inte borde? nä, man lär sig av sina misstag helt enkelt bara.

-Tappat rösten? nästan varje kväll nu för tiden

-Varit på festival? nääj

-Gått upp i vikt? Nej

-Gått ner i vikt? Japp

-Brännt dig? På skinkorna igår, haha.

-Fått en ful bränna av tex kläder/ smycken? av bikini trosorna !!!

-Varit utomlands? i 3 veckor baby



-Gjort ett bra köp? ooh såå många Michelle <3 Shopping

-Tagit upp kontakten med en gammal vän? Nej men fått bättre kontakt med lite äldre vänner

-Haft skadeglädje? Jag lever på det ?



-Sovit under bar himmel? Usch, mygg !

-Vad kommer du sakna mest? Solen, sovmorronen, brännan !

-Har du svart ärligt på alla frågor? Varför ljuga liksom, daah ?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0