20 Augusti - snabbis inlägg

Nämen tja :)
Hann inte blogga så mycket igår, somnade som en gris direkt när jag kom hem vaknade av att Richard smsade mig sen. är helt slut nu också och tänkte lägga mig och vila men lovade Nisen att småshoppa lite med henne. Så hon skulle ringa när hon var här. Dags att fixa sig lite då, eftersom man kanske ska åka och träffa Richard en snabbis också sen. Idag är det fredag och det innebär SOVMORRON i morron, haha jaag ska utnyttja det som fan !
om jaag inte har för mig nått i morron så följer jag med på ett barnkalas.
På söndag kommer Rebecca hem, måste verkligen träffa henne för att prata med henne nångång nästa vecka också.
Jag tror att det är NRJ nästa helg också, spikat och klart att jag ska dit ! Anntingen med alla tjejerna i klassen eller någon annan, man vet aldrig vad som händer i min värld. Ska även försöka ta en kvällsprommenad med Diana idag för att komma igång med förbränningen.
Nej nu väntar badrummet på att jag ska stressa runt som en dåre där inne.
Puss <3
HAHAH ska man skratta eller gråta ? HAHAH

Kommentarer
Postat av: June

man ska varken skratta eller gråta när man ser bilderna - ni är bara så fina. Lots of love

2010-08-21 @ 17:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0