23 Augusti - damp inlägg om min dampdag

idag har det verkligen varit en jag-går-hellre-och-dör dag idag...
Dagen började med att ja måste göra om 3 olika tester, sen tog de blodprov på mig och stack fel 3 gånger, 4'de gången grävde de med nålen för att hitta min blodådra. Kommer till skolan och gör förra årets engelska nationella prov som var skit enkelt ? Under lunchen får ja inte gräddsåsen så får nån äcklig sås som smackar som korvstroganoff. Helaa dagen har ja bara läängtat till att komma hem och få åka och träffa Richard. Men sen under bilden så hade ja fixat oxh trixat med min bild när läraren kommer och säger "du måste sätta en ram runt allting så de ser mer innåt ut" jahapp, där förstördes min fina krona... När ja kommer hem är dania aas jobbig så lägger mig och vilare eftersom jag har dunderhuvudvärk och ser dubbelt för att jag är så yr. de går inte att svälja och min tunga är som ett bowlingklot. Sminkar mig och fixar håret och ska typ precis sätta mig på tuben när richard säger att han inte kan ses för att han ska iväg med jobbet. jag blir självklart skit förbannad men mest besviken och ledsen. går hem och gråter, fattar inte varför jag grät antagligen för att dagen varit åt helvete. men tro mig den är inte över ! jag går ner och tröstar mig med ravioli, när ja är på väg hem sitter de 5 killar utanför mig och roppar "michelle, michelle, vi vet att de är du, michelle svara" jag HATAR när folk roppar på mig när jag är sjuk, risen och irreterad. när jag kom hem kollade jag på mina favorit serier, men då har man en hoppandes unge på en, så ja får damp och skriker allt vad jag har på henne, då lägger hon sig ner och bölar. sen ringer farmor och klagar på mig.  Sen så ska ja kolla på Eclipse eller vad fan filmjäveln heter, men självklart så funkar inte skiten ? Så ska visa mamma en sak jag gjort de är en stor trälåda så ska öppna den men klämmer hela jävla fingred så att jag blöder nu och mitt finger ser ut som en jävla korv. Då tappade jag tålamodet och skrek alla fula ord jag kunde. Sen nu sitter jag här och surar. detta är min fittdag, och den som bara kommer i närheten av att irretera mig kommer jag helt seriöst skära halsen av. är så jävla fucking fitt hor kuk förbannad att ni inte anar. de bara sprutar ut tårar skulle helst seriöst kunna skjuta nån !
Om min dag inte blir bättre i morron, om ja inte blir friskare i morron, om richard inte kan ses i morron så vet ja faan vad jag kommer göra asså. nu blev detta inlägg åt helvete också !
fuck allt idag bara.
GÅ OCH DÖ ALLT OCH ALLA. JAG SKA GÅ OCH KÖPA MIG EN FUCKING COLA NU !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0