23 Augusti - släpp mig nångång

Tycker så sjukt synd om vissa personer som slänger ur sig skit för att behålla sina vänner.
Jag bryr mig verkligen inte ett piss av vad du säger, de åker ut lika snabbt som de åker in. Du är bara desperat efter vänner eftersom alla lämnar dig. Säg inte saker som du inte har någon som helst aning om, som tex att jag är kär i biffen ? Biffen är en killkompis för mig som jag aldrig skulle kunna tänka mig ett förhållande med. Det ni/du läser i bloggen är inte alltid sant, och sluta fatta upp egna verisoner av händelserna. Du kan fortsätta snacka skit om mig med våra gemensamma vänner, för mig spelar de ingen roll. Jag vet vad som är sant och de vet mina vänner också. Du får vara med precis vem du vill när du vill, men snälla ge upp, de är ingen ide att ha mig som ämne. Du tjänar ingenting på att snacka skit om mig, har du inge mer intressant att snacka om ? Detta börjar spåra ut och se ut som ett bråk från 4an så jag säger mitt här nu och har absolut inge mer att säga till dig. Vill du forstätta snacka skit om mig fine, men varför inte bara komma och säga de till mig in real life ? Du vet vart jag finns, du har mitt nummer. visa lite stake nu istället för att gömma dej.
(är absolut inte arg på dig, men skulle nog aldrig kunna bli riktigt bra vän med dig igen)
Tack och hej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0