24 Augusti - atjuuuu

God morgon...
Somnade som en gris i soffan vid halv 12, vaknade halv 6 sen också. lyckat !
Har tjockat i mig thai mat som är de godaste som finns, spacy bankok, yuummie !!
Börjar bli täppt i näsan igen och alvedonen har nog gjort sitt snart...
blir nog ingen skola för mig i morron heller...
Måste bli frisk till helgen, ska nattbada med Richard bara för att... Han vet tyvär inte om detta än men de får han reda på när han läser detta ;) Måste ju ta farväl av sommaren, snyft.
Nej detta blir bara ett rörigt inlägg och jag börjar yra så ska surfa nån minut till sen bosätta mig i soffan med en gul banan, haha usch vilken dålig humor jag har just nu, pöss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0