24 Augusti - hellu

God morron, eller god morron ska jag inte säga eftersom jag varit vaken sen halv 8a i morse för att ringa och väcka pluttisen :)
Jag är hemma idag eftersom jag har feber och nästan ingen röst kvar, men mår betydligt mycket bättre nu när man knarkat i sig en massa alvedon. Dock känner jag mig lite ledsen eftersom jag inte kan träffa Richard och vi har inte setts sen i lördags... måste må bättre i morron !
Vaknade 20 i 5 inatt av att ja inte fick nån luft så flög upp ur sängen och ringde richard, sen drack ja lite vatten och halvsov till halv 8a då ja ringde och väckte richard igen, haha de första han säger är "pratade jag med dig inatt eller var de bara en dröm?" stackarn får stå ut med mig när jag är sjuk... Men nu ska jag lägga mig i sängen och läsa frida tidningen sen ska jag nog sova en stund. ni får ha de så bra puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0