25 Augusti - daah

hej sötnosar !
blev hemma idag också men har hunnit med lite små saker idag faktiskt. lämnat lite prover, pratat med en jätte trevlig doktor, handlat nagelfil det behövdes verkligen, och tjockat mig på donken. Resten av dagen har jag degat i min lilla soffa. Vaknade vid 7 tiden och har inte kunnat somna om sen dess, så lär vell somna tidigt ikväll. Blir nog hemma i morron också för att vila upp mig inför helgen. Har rätt så många planer den här helgen så hinner INTE vara sjuk ! Mår lite bättre idag, bara lite halsont men hostig och snorig & knappt någon feber. Ska dricka våran mirakel dryck här som dödar bakterier (HOPPAS DEN FUNKAR) ta en alvedon & lite hostmedicine så lär ja må prima igen :) Just nu sitter min halft bög till pojkvän på en salong och fixar manikys & predikys (skojja ba) haha nä han klipper sig i nacken och sen ska han träna. Ifall ni undrade alltså.
Nej nu ska ja planera lite och sånt, puss !
(inga nya bilder för orkar inte leta efter kamera laddaren, lat i know)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0