25 Augusti - fullbokad

Helgens planer

  • Torsdag - Sova hela förmiddagen, gå ner och handla småsaker. Åka till liljeholmen med Dania och träffa Richard en stund.
  • Fredag - Gå till skolan, sen vet jag inte vad som händer, skulle kanske vara barnvakt.
  • Lördag - Träffa Richard, Sara & Oscar, vi skulle tydligen vara hemma hos Oscar. Man vet aldrig hur det kommer att sluta. Killarna försöker vinna min vadslagning, men jag står fortfarande kvar vid att man INTE kan bli full på cider. (nattbada ska ja göra också NÄCK)
  • Söndag - Shoppa, äta thai mat & gå på bio. Stackars Richard ska stå ut med mig heeela denna dag.
  • Måndag - då börjar skolan och ja måste sätta igång nu när ja vart sjuk i nästan en vecka.
Mer än vad du visste va pluttisen ;) ?
Här är den enda bilden jag har på Oscar & Richard tillsammans.
Fattar ni nu vilka två småungar jag ska behöva stå ut med, haha skojja ba <3
Oschar i blått & Richard i rött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0