29 Augusti - snabbt

Ja jag vet !
Jag suger på att uppdatera... Men har haft så mkt för mig att jag inte hunnit...
Torsdag; Låg hemma och var sjuk, träffade sara en stund, sen när sara åkt hem träffade jag Timmy en stund. efter de hämtade jag dania på dagis och åkte och träffade richard en stund i liljeholmen.
Fredag; var i skolan, skulle träffat richard men vi sket i de. så ja var sur.
Lördag; åkte tidigt till richard, men de hände lite saker så att ja fick vänta en halvtimme på honom. nääär vi väl kom hem tilll honom halv sov vi länge. vi kollade på film, badade, gick till affären och så lagade han mat till mig. men de blev lite missförstånd senare mot kvällen så ja vart förbannad och stack. men allt har löst sig nu. 
Idag söndag; ska förmodligen träffa richard men måste vänta tills han vaknar.

Nu fick ni en snabb sammanfattning om mina senaste dagar !!
den 10 september ska ja tillbaka till doktorn för pricktest och prata med honom. usch så mkt test man måste göra.
gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0