3 Agusti - tjuulluullu

Hej sotnosar detta blir ett jatte konstigt inlagg eftersom jag sitter inne pa ett internet cafe sa kan jag inte skriva vissa bokstaver som ni ser.
Jag har de jatte mysigt har. Men de ar nastan for varmt. Har fatt lite soleksem men annars ar allt prima ballerina. I morron ska jag och Denice till Stranden sjalva sa de kommer bli en massa solning. Just nu sitter jag med en vit kram over hela brosten fran halsen till brosten och vidare ut pa armarna. haha undrar vad folk tror nar ja aker runt sa pa moppen. Herregud vad svart de ar att se vad jag skriver...
Pa natt konstigt sett saknar jag faktiskt hem lite till sverige fast nog mest till alla mina snotisar.
nej nu ska ja kollan runt lite pa bloggar for att se vad jag missar !!!
Saknar er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0