30 Augusti - min ego fottning gick sådär

När man har absolut ingenting att göra fotograferar man sig själv.
Jag har nog aldrig påstått att jag är nomal..
men njut i allafall !
efter några försök i spegeln blir jag lite otålig och drar min oskyldiga min.
Men den funkade inte heller så prövade ta "mun-bilder"
Ah dem blev vell okej, nytt försök med ansiktet
nja... kanske ska pröva att visa mina sexiga naglar då kanske de blir bättre ?
Nope... nu börjar jag bli förbannad.. Kanske såhär arg
Nehe den blev fuckt up, då blev jag såhär arg.
Men sen kom min lillebror då blev jag såhär.
Ojdå så busig man kan vara, hihi !
Nej blev inge bra på bilder idag, så de blir en arg hejdå puss, hoppas ni förstår hur jag gör när jag fottograferar... Haha herregud vad ja garvar, ja är fan knäpp på riktigt alltså !

Kommentarer
Postat av: becci

fina bilder lilli:P<3

2010-08-30 @ 20:46:19
Postat av: Michelle

Man är ju sååå het asså ;)

2010-08-30 @ 21:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0