30 Augusti - parfeekt dag

Hej mina solstrålar !
Jag mår sjukt bra, eller nästan iallafall. Lämnade telefonen idag för att slippa vänta på att richard skulle ringa, vilket han inte gjort men men, skit samma, en kille ska fan inte få mig att må dåligt igen !
Så ja drog till skolan och dagen har gått jätte bra, hade en trevlig & stor diskution  på so'n. Sista lektionen hade jag KÖR och ja bara ÄÄÄLSKAAAR DEEET !!! ÅÅh fyyy vad ja vill ha kör igen... men måste vänta en heel vecka. ssuck.
På vägen hem mötte ja upp Diana som föllde med mig hem, vi snackade lite sen drog vi ner till centrum och ja köppte en halsduk som ja letat år efter. Så gick vi till tandläkaren, efter tandläkaren så shoppade jag meer, så typiskt mig att handla en massa saker när ingenting är som de ska egentligen, men se nu mår ja skit bra :) handlade 2 nya leggins, 4 nya string, 1 ny navelpiercing, 2 mjukisar & 1 kofta. Sen har ja beställt 1 ny mjukisdress från internet och ett par äkta ugs. Livet är för härligt när över 2000 kr har spenderats :)
Träffade även på Terese & Sara i centrum, men hälsade inte på nån av dem och ni vet varför :)
Ja jusste en sista sak.. Om du läser det här Camelia vill ja bara be om ursäkt för att jag dömt dig helt fel, förlåt för de ja gjorde för 2 år sen. puss
Nej nu ska ja glo facebook en stund och leta efter den där jääävla sladden till kameran !
Underbart... Saaaknar !

Kommentarer
Postat av: anon

min dag var också parfekt

2010-08-31 @ 19:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0